Medans man väntar på minnet

God morgon!


Nu har frukosten precis slinkt ner och även
om det är jätte fint väder så blir det nog ingen morgonpromenad idag tyvärr. Men jag kommer ändå ut och går lite om en timme då jag ska iväg på möte. Så hinner jag säkert med lite mer promenader efteråt.

Idag vet jag att det var nått jag skulle göra (förutom förmiddagsmötet) men jag har inte den blekaste om vad det var. Så istället tar jag och lever livet så som det känns bäst och hoppas på att det inte var nått viktigt jag hade planerat. =P
Har jag gjort planer med dig? Hör av dig i sånna fall annars kommer jag missa dom.


Ute i gårdagens fina väder, visst har det blivit grönt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0