Sen vart det inge mer

Efter att ha suttit ett tag i vagnen och blivit smått tokig på...saker. Så stack jag tillbaka upp till magasinet. Rotade runt efter en borste och sen städades det för fullt. Men oj vad jobbigt det blev för armarna att sopa. Får se hur bra det kommer gå för mig att simma imorgon, jag kanske kroknar på en gång. Fast då finns ju alltid bastun som man kan sitta i, den där underbara bastun jag älskar den!



Trodde att det skulle bli ett till träningspass nu på kvällen tillsammans med Zacke men icke sa nicke. Han skulle nämligen iväg och jobba med sin pappa ikväll också. Något han var lagom glad över, speciellt eftersom dom nyligen åkte och knappt kommer hinna jobba nått innan det är dags att åka därifrån för att solen går ner. Det känns lite meningslöst att hela kvällen ska gå åt då.

Själv måste jag väl snart gå in i huset för att fixa middagen. För någon lägenhet har vi inte fått än, var iväg idag igen och kollade men det fanns inga tyvärr. Så nu börjar jag fundera på om man skulle ta hit våran micro och lära sig laga mat i den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0