Svag för vatten

Aaa varmt och skönt blev det. Först fick jag ju upp värmen redan när jag skulle ta och släpa in veden, för om det fanns någon vedkorg i det där huset så kunde i alla fall inte jag hitta den. Dessutom var jag smart nog att lasta upp veden på vänsterarmen, inte riktigt min starka sida.



Men som tur var så slapp jag bli tokig på brasan för den startade jätte lätt och bra redan vid första försöket. Så jag kunde sticka ut till magasinet och träna medans det brann för fullt där inne. Både övre och nedre delen av ryggen fick sig en omgång å så körde jag några marklyft och benböj också. Å innan jag gick tillbaka in för att kolla till brasan så fick jag för mig att stå och sparka lite på säck och mitsar som dom har satt upp där inne.

Sen gled jag i alla fall ner i ett riktigt varmt och härligt bad och bara njöt!! Ett sånt skulle man ha här inne i vagnen =P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0