Svårt att ta sig upp i kylan

God morgon, nu har jag vaknat till liv här ute i vagnen. Eller det känns inte riktigt sant men jag har i alla fall flyttat mig från sängen till datorn. I morse hade vi 7 grader här inne, vi har nämligen bestämt oss för att det är sommar nu och vi inte behöver ha igång värmen längre. Något vi ångrade lite för nån natt sen då man vaknade med bara 3 grader utanför täcket. KYLIGT!



Idag har jag inga som helst planer gjorda för dagen så det är mycket möjligt att den kommer bli väldigt seg. Men eftersom det är soligt och fint så tänker jag ta och sticka ut på en lång morgonpromenad så fort Zacke försvinner iväg till jobbet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0