Tidigare än vantat

Slutade lite tidagare än planerat idag för varken jag eller svägerskan hade några behandlingar inbokade den sista timmen. Så då packade vi ihop och stack hem istället.

Idag hade jag en stirrare, en spännis och en stinkbomb liggandes på bordet. Det finns ett gäng olika kategorier som dom flesta skulle passa in i. Stirrisen är en sån som ligger och tittar på mig helatiden medans dom ligger på rygg och får massage. Spännisen ska flytta på sig och försöker ligga så som den tror bli lättast för mig istället för att bara ligga och slappna av. En riktigt typisk sak är att dom ligger och håller upp armen medans jag ska massera den så den blir stel som en pinne. Stinkbomben anar ni säkert vad det är med, man tror dom kommer direkt från gymmet och det sticker verkligen i näsan.



Självklart finns det även helt vanliga människor som kommer på behandlingar också utan att det är nånting konstigt med dom alls. Sånna gillar jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0