Till dom träningsglada

Efter att ha ätit och handlat sitter jag nu och försöker hitta lite musik som man kan ha med på träningspassen. Det blir ju så mycket roligare och lättar med lite musik och även om jag kanske inte kan träna ordentligt så är det ju viktigt att dom andra kan det. Vi har sagt åt som att dom gärna får ta med sig musik, men det är nog ingen som känner för att ta tag i det där även om alla vill ha det.

När jag har lagt ihop lite som funkar att hoppa runt till så hoppas jag på att hinna ut på en promenad medans Zacke är å spelar badminton med gubbgänget. Annars håller jag tummarna på att han vill följa med om jag inte hinner ut själv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0