Träningsvanor gillar vi

Blev ett litet snabbt inlägg imorse innan simningen, men jag kände inte riktigt för att gå upp ÄNNU tidigare bara för att hinna skriva nått ordentligt. Från och med nu hade jag tänkt att försöka få in det som en vana att sticka iväg på ondagsmornarna och simma innan jobbet.Å jag tror faktiskt att det kommer gå jätte bra sålänge vi bor i husvagn för då kan jag åka med svärmor dit (det är nämligen hon som har lurat på mig att det är en bra idé). Får se sen bara om jag kommer hålla igång det fortfarande när vi flyttar, men det ska säkert gå bra.


Rehabträning ute i solen



Onsdag idag och på träningsschemat står det vader, marklyft och benböj, å så min dagliga rehabträning såklart. Tror faktiskt till och med att jag ska försöka hålla mig till schemat, men ingenting är väl säkert försen man står där i magasinet tillsammans med vikterna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0