Underbart med värme!

Go morron, idag skiner solen och det är redan riktigt varmt och skönt. Förmodligen så är det väl inte så jätte mycket varmare än vad det brukar vara dom dagar solen är framme MEN, Zacke hade hört att det skulle bli frost inatt så vi hade värmen på i husvagnen. Vilket betydde att jag inte höll på att frysa rumpan av mig när jag klev upp idag. Jag fryser inte ens om fingrarna när jag sitter här vid datorn. *kikar på termometern* Ja se där vi har ju hela 15 grader här inne.

Nu tänkte jag ta och mumsa på rostebröd och sen blir det en härlig långpromenad i solskenet!


Såhär söt blir man när Zackes lillasyster leker frisör.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0