Vafan försöker man se bra ut för?

Idag var jag trött och seg. Tog mig inte upp ur sängen försen vid åtta tiden och än så länge har det inte blivit någon morgonpromenad, å inte känns det som om det är på väg att bli nån heller. Det är nämligen skittrist väder ute, både kallt och blåsigt.

Jag som bestämde mig för att det är snyggt och mysigt att skippa byxor och istället ha tjockare höga sockar och en stor tröja nu på morgonen. Jag har insett att det var ett mindre smart val och sitter ändå inlindad i ett täcke nu så det spelar inte längre nån roll hur snyggt det är för Zacke kan i alla fall inte se det.

Å imorgon ska vi gå å kolla på lägenheten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0