Så har man dragit igång en ny träningsvecka

Det blev nästan vila i söndags när det var heldag på jobbet, men innan jag gick dit och låste in mig i 12timmar så stack jag ut på en kortisrunda på 1km för att kunna stretcha ordentligt. Ja å så blev det ju en promenad på 2,5timme på arbetstid också.

Men igår kördes veckans första wushupass som var med avancerade. Det började mindre bra för jag hade tryckt i mig alldeles för mycket mat innan träningen och var jätte mätt, hade ont i magen och var därför både trött och lite "smått" arg.

Jag försökte i alla fall att inte låta det gå ut över eleverna utan att istället vara tyst tills det hade gått över och jag var snäll och trevlig igen. Lyckades nästan..





Nu ska jag iväg för att hålla i ett nybörjarpass,
så idag är det vilodag för min del. Gäller att vara extra trevlig på dom här passen, man får inte skratta eller jävlas med nybörjare för dom kanske inte fattar att vi inte menar nånting illa med det. Jag får försöka hålla mig med elakheterna tills dom blir avancerade.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0