Full av endorfiner!

Igår hade jag en grymt bra träningsdag!
Vaknade lite bakis och kände att det var bäst att ta en promenad för att få friskluft i sig. Men med hög musik i lurarna vem kan då låta bli att börja springa när basen kommer igång?! INTE JAG.
Så det blev en runda blandad med gång, jogging och korta spurt-sträckor som avslutades med att springa två vändor i Gnestas längta trappa.

Lite senare vart det en till löparrunda på 4km men då vart det bara jogging hela sträckan, men den innehöll tre hämska backar som fick mig att tappa andan. Å bara för att verkligen krama ur den sista kraften så vart det B.R.A.K när jag kom hem.

***
Men nu till dagens träning!


 

Inte riktigt en wushu outfit. Idag är det söndag och dags för ett nytt pass i poledance!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0