Inte glömma det mentala

SÖMN: 6 timmar

MOTION: 20min prom.

TRÄNING: wushu 1,5 timme - uppvärmning 10min - tänja ut 10min - grunder & hopp 45min - 1min*6 intervaller av mattsprigning (höga knän) varvat med plinthopp (jämfota) 3 av varje - 1min*6 intervaller av mattsprigning (bakåtspark) varvat med plinthopp (ett ben) 3 av varje.

KOST: frukost - gröt
          mellanmål - 3 sportknäcke med ost
          lunch - köttfärsröra med ris
          mellanmål - 1 sportknäcke
          före träning - avokado, keso, 1ägg, 1 näve jordnötter
          middag - pasta, tonfisk & keso

         övrigt: koffeinpiller och 1/2 powerking till träningen

FORM: Fokuserad och glad, väldigt trött om jag slappna av men inte under träningen.



NOTERING: Tänk på vad du gör! Fokusera! Vad är målet - och tänk på det när du tror att du inte orkar mer. Vill du vara en motionär eller en atlet?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0