Flåset

Det här har vart nästan lite av en vilodag efter att ha haft två dagar på gymet med riktigt hårda pass. MEN, bara nästan.

SÖMN: ca 9timmar, kändes lite för länge eftersom jag inte riktigt är van med att sova ordentligt längre. Vaknade många gånger mot slutet, men jag SKULLE sova.

MOTION: 30min promenad

TRÄNING: 24minuter på trappmaskin - lvl 9 av 12.

KOST: Frukost - pyttipanna ca 2dl med 2st ägg.
          Mellanmål - 1/2 måltidsersättning & 1 juice
          Lunch - 1 måltidsersättning & 1 banan
          Mellanmål - 1/2 måltidsersättning
          Middag - Kött och varma grönsaker


Dagens lunch - ILLA



Har verkligen vart en urusel dag vad gäller måltiderna, men så blir det när man är borta heladagen på en halkbana. Middagen har jag inte ens hunnit fått i mig än men den står på spisen så snart kan jag ladda kroppen full med energi inför morgondagens gympass.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0