En ny härlig vana

Då har man nyligen kommit hem från en dag på kontoret. Jag har nämligen slutat slipa knivar för att istället fixa med företagets ekonomi. Så idag satt jag hela dan med ett månadsbokslut som inte riktigt ville sig. Att man kan bli så jäkla glad över att lite siffror stämmer är ju helt otroligt.. Men så är det väl när man håller på med nya saker. =P

Så cyklar man lyckligt hem genom Gnesta och det luktar grillat och blommor om varann! SATAN VA SOMMARN ÄR UNDERBAR! Ikväll blir det ett dopp i sjön igen. För att få behålla känslan av semester en liten stund till. Vi åker ut strax efter att solen gått ner, snabbt av med alla kläder å så springer vi ut i vattnet.

Man skrattar och huttrar till lite, men oj vad härligt det är ändå! Så kikar man längs stranden, bryggorna och husen en bit in - om inte jag ser någon så ser ju ingen mig heller - å så snabbt upp igen och vira in sig i handduken.



Kanske lyckas man behålla lite av semester känslan tills dess att det är dags igen om 6 veckor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0