Kamera

Jiii.. jag har köpt en kamera.. =)
image34
Den jag först hitta och ville ha gick det inte att byta språk till engelska på så den kunde man ju inte ta då, speciellt som att inte instruktionsböckerna är på engelska. Då måste ju kameran vara det.
Den jag tänkt köpa var liten och bra att ha i fickan, hade 7,1mpx och 7x optisk zoom. Den jag köpte var lite större hade 8mpx och 6x optisk zoom. Den enda som var lika liten och var på engelska hade bara 3x zoom å det är ju inte så bra om man är långt bort.
Men jag är riktigt nöjd med den jag köpte kostade 2400:- inkl. ett 1gb minneskort. Minneskortet som hörde till kameran var bara på 16mb, det vart bara sju kort å så kan man ju inte ha det..=)
 taget med mobilen som jag fick nöja mig med förut.
 taget med min nya fina kamera.. =)
 ute och leker för att ta bilder..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0