behöver en plan

Vad kan denna härliga dag ha att erbjuda då tro? Förutom moln och regn vill säga. Det är lite planerat och mycket ovisst, vilket oftast är en dålig plan. För det betyder mycket sittande framför dator eller tv, kanske sticka en hel del vilket jag har gjort i nästan en timme nu. Har i alla fall möte på jobbet i två timmar å så har vi nybörjarpass att hålla i ikväll även det i två timmar. Så ska det nog gå att spela lite badminton, om inte Zackes rygg gör för ont. Medans det är ljust måste vi ut och spurta, för det var länge sen jag gjorde, Zacke har bestämt dig för att göra det tre gånger i veckan, så jag borde ju ta och hoppa in med honom och kuta lite då och då. Det var tänkt att det skulle hända igår men då var det kolsvart ute efter vår shopping så det blev uppskjutet tills idag.

Ska ta och öva lite mer på min senaste hopprepsteknik så kanske man kan visa den för avancerade/tävlingsgruppen så ska dom också få börja hoppa runt som idioter. Det är ju så mycket roligare att se nån annan se dum ut än att bara veta att man själv gör det =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0