Dagen i planer

Morgonen kommer bli ganska lång skulle jag tro då vi inte har några planer försen vid 12. Då ska vi först ut till ladan där jag ska köra benböj som jag inte gjorde nått igår på gymmt, förutom att jag testade hur det kändes att köra höga böj med 120kg. Det var en aning skakigt men gick lättare för ryggen än vad jag trodde, hade för mig att det skulle vara jätte tungt att ha det på axlarna, men det var inga problem. Men det är så tugnt att jag inte tycker det blir nån träning, vilket är riktigt konstigt det där att när man kör med för tunga vikter blir det ingen riktig träning. Jag skulle changsa på att man spänner sig så mycker överallt så det inte direkt känns så mycket just i musklen som man vill träna för alla muskler kopplas in för att klara uppgiften. Men det där är nog en grej jag ska ta till en expert och se vad dom säger om saken.

Sen blir det en stunds badminton spel innan jag börjar jobba vid tre.
Så tyvärr blir det ingen wushu för mig idag heller, så trist att ha uppehåll när det går bra på passen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0