julbestyr

Blir tyvärr ingen film idag för Heron har fått för sig att det är en dum idé att visa filmer mitt på dagen, å eftersom vi ska på uppvisning ikväll så blir det ju ingen bio då heller. Vilket betyder att det inte heller bli några julklappar köpta idag. Men tyvärr måste jag iväg imorgon istället isf oavsett om det blir bio eller inte, för snart ska klapparna åka ner till tyskland även om jag blir kvar i Gnesta över jul, gick inge bra flyg så jag får vara i tyskland på nyår istället. Jobbigt det här med jul och nyår i alla fall om man är i närheten av släckt och vänner, när jag var i kina var det inga problem men nu ska det göras en massa. Man ska fira, umgås och äta en massa fattar ni hur mycket man måste kämpa för att ta upp all träning man missar?!

Så vad ska man hitta på istället idag då?
Självklara: Sticka, springa
Möjliga: Badminton, hopp träning

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0