Misslyckad spark

Fredan var ingen höjdardag, det började bra med ca en timmes gym, en timme badminton och en timme wushu, men så när det var en timme kvar på träningen skulle jag sparka igen efter att ha kört snurrar, svep och uppvärmningshopp. Min sträckning gillade inte att ha en pause i sparkarna så den bestämde sig för att vara jätte stel. AJ! Så idag bler det massa ipren-kräm på innan jag ens försöker mig på att sparka med högern.

Igår var det heldag på jobbet som gällde sen id halvtolv var jag inte allt för motiverad att ut och springa så det blev bara jogging i 1km. Så igår räknas som vilodag, yeay! =)

Nu skulle jag behöva ut och springa så jag blir ordentligt varm tills träningen, men jag måste vänta på torkskåpet annars går det inte att träna. Kanske ska ta ett varmt bad och hitta nånting hårt man kan massera låret med istället.

Dagen är i alla fall uppbokad med träningspass.
1. Avancerade 11.00 - 13.00
2. Nybörjare 13.00 - 14.30
3. Avancerade på sthlm wushu 17.00 - 18.00

Som tur e så ska jag i alla fall träna två av passen å mest bara stå bredvid ett av dom så det blir i alla fall lite träning till mig. Å så vill jag ut och springa en längre runda.
Jag får väl börja boka in mig hos en sån där massör, om jag hittar nån bra så jag kan börja bearbeta min sträckning ordentligt. Så svårt att massera sig själv ordentligt på baksida lår. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0