nähä inte idag heller

Blev inte mycket till träning idag heller då mestadels av dagen gick åt till att vara ute och gå, när vi väl var hemma igen så var vi tvugna att äta och sen var det för lite tid för att gå till gymmet innan det stängde och vi skulle åka till heron för att kolla film.
Men sprang gjorde jag ju på förmiddan medans Zacke var och spelade badminton, vilket var en himlans tur för på promenaden klev jag ner i vattnet så mina springskor blev helt blöta, nu står dom på tork tills imorgon. Jag vet, man ska inte förstöra sina springskor genom att vara ute och gå i dom, jag får se till att köpa nya gå skor sen när vi är i kina.

Imorgon är det jobb igen men jag hoppas på att gymmet har öppet som vanligt på måndagar så jag kan pressa lite vikter innan jag börjar. Man vet ju aldrig hur det är med öppettiderna på alla ställen dom här veckorna med jul och nyår. Å så är det ju dags att bestämma sig vad man ska ha på sig på nyår om jag ska kunna packa och få med mig det till Düsseldorf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0