Natt alldeles för tidigt

Ikväll kanske jag blir klar med min fina halsduk, dom behövde nämligen ha mig till att jobba natt så då blir det mycket stickande om jag nu inte blir jätte trött och somnar nästan på en gång, det märker vi. Men först måste jag hinna spela lite badminton, springa och köra ben på gymmet. Det blir sent så snabbt när det är mörkt redan vid tre tiden, känns som om det är kväll och jag inte kommer hinna göra nått. Den ljusa tiden på dan har gått åt till att sitta med olika dokument som behövdes fixas inför kina. Men det börjar nog bli lite mer ordning, och vi kanske ska ta och börja packa ihop lägenheten i kartonger snart.

Visst ja måste ju boka flyget till Tyskland snart, julen ska ju firas där borta. Zacke är tyvärr kvar i Gnesta men jag blir ju bara borta i tre dagar så vi kanske kommer klara oss. Åka till Tyskland och äta svensk julmat och lämna en massa julklappar. Jag å Zacke får fira nyår tillsammans istället. Fira att året är slut och att nästa kommer bli ännu bättre med massa MASSA träning, VM och kina mat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0