godkänn lite fusk!

Shit, den här granen börjar barra väldigt mycket, kan ha nått att göra med att jag inte har vattnat den nått sen jag tog in den. Men på tisdag åker jag ju till tyskland och har jag tur så är den borta sen när jag kommer hem igen *blink blink*

Nu är Zacke på badminton mellan 9-11 så nån gång där emellan ska jag ta min lite lägre springrunda. Kollade precis om det var ett måste att reservera platserna till bion men det var 470platser kvar så jag tror det är lugnt. Hoppas verkligen att den är värld att se på bio.

Datorn har än så länge inte retat upp mig allt för mycket, förutom att mitt fusk till diablo inte vill fungera på den. Typiskt! Men jag har ju kvar den andra datorn oxå och förmodligen kommer båda få följa med till Kina då vi ska ha ett riktigt nördigt studentrum =)

Inatt sov vi 8.5-9 timmar ungefär å idag hade jag tänkt att börja läsa nästa träningsbok, sen när alla är utlästa så är det bara att börja om, alltid bra att bli påmind om de jätte smarta sakerna som står.

"Ditt nästa steg är det enda steg du kan ha full kontroll över"
V.Frankl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0