Bra fys

Blev inga delar på träningen idag det blev bara "zu he" (småbitar). Men det är väldigt viktigt att köra för att formen ska se bra ut sen. Så vi kan rätta till små detaljerna, blicken rätt, vinklar på handleder och liknande.
Sen körde vi mycket ben fys. Viktigt att vara stark i benen om dom ska orka köra ordentligt och för att kunna hoppa.
En av dom avancerade har väldit ont i ryggen så henne får jag nog ge några taiqi rörelser som hon kan stå och öva på på sidan om. Hade ju själv problem med ryggen under en väldigt lång tid och det är inge roligt alls att inte kunna göra något.

Men det är roligt att dom har blivit bättre, att man ser skillnad och ibland när vi säger till dom att ändra en detalj så ser det mycket bättre ut, men sen glömmer dom självklart bort att tänka på det efter ett par gånger. =)
Ska planera nästa pass lite, försöka att på något sätt få alla att köra sitt allra bästa, vi vet ju vad det är alla behöver tänka på, även om dom kanske har tankarna fulla med alla andra detaljer. =)

Nä nu måste jag äta något för jag känner att mina ben vill ha lite energi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0