GAAA!!

Hjälp jag har gått upp 2 kg!! Ändå kände jag mig smal imorse, men nu känner jag mig jätte tjock så imorgon blir det helt klart till att springa en halv mil igen. Gjorde det igår, så kan ha vart därför det kändes ok imorse. Men så idag blev det kebabrulle till middag och det är ju aldrig bra för självbilden. =)
Aja nog pratat om hämska saker, kommer säkert vara bra imorgon igen så inget att tänka så mycket på, om jag inte går ner snart igen så får jag helt enkelt träna mer ben så jag orkar hoppa trots mina två extra kilon. =)

Har börjat jobba lite på ett spa i Trosa nu och masserar folk. Första dan stod jag fyra timmar i stäck och knådade folk. Blev lite trött i ryggen av att stå upp nästan stilla så länge, men ett varmt bad när jag kom hem fixade det.

Och idag på träningen så lärde sig gruppen första delen i bredsvärdformen. Kändes skönt att dom kan den någorlunda nu så vi kan börja träna delar på passen för det behövs verkligen. Då känns det mer som ett "riktigt" träningspass. :)

Kommentarer
Postat av: Nadja =)

hejhej! va skoj att du jobbar på ett spa!! =) å vilken rolig tant ni träffa på.. :D

2008-02-09 @ 22:27:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0