Kåt och glad

Haha. Hur roligt som hellst på väg till träningen idag. Jag och Zacke gick och pratade och skratta då vi möter en gammal tant med rullator som tittar på Zacke och säger: "Å du är kåt och glad". Vi blir ganska paff och går vidare när vi hör henne lite senare "Ni är kåta och glada va". Hon lät lite grinig, men går tydligen runt och tror att alla andra är kåta och glada hela tiden. Ganska skoj, får försöka träffa henne fler gånger så åfr vi se om vi fortfarande är kåta och glada eller om hon har tagit sin medicin då. =)

På träningen blev det mest stretchning och ställningar, liter grunder och fys hann vi också med.
Nu är det tänkt att jag ska plugga men det händer inte så mycket på den fronten. Vid fyra tiden ska vi till gymmet och sen ska jag springa lite också.
Imorgon ska jag ta med mig kameran till träningen hade jag tänkt så blir det några bilder på när dom viftar med svärden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0