Lunchpause

Nu sitter jag och äter lunch och har en rast i pluggandet. Det är ju så segt att sitta och läsa en massa och ta ut den viktiga informationen för att skriva ner den på ett eget sätt i uppgiften som ska lämnas in.

En låt som spelas väldigt mycket i mina högtalare nu är brother oh brother av Måns Zelmerlöw. Tydligen någon kille som har vart med i idol nån gång. Känner att jag inte är så uppdaterad, alla vet väl vem han är och låten är säkert jätte gammal, men så blir det om man inte är i sverige och hänger med...=) Jag har i alla fall precis börjat lyssna på den och insett att det är en riktig Cecilia låt, blir lite smått elakt glad av den och tänker "jupp det är jag det" Han har en annan låt som jag också gillar "cara mia" har ingen aning om vad det betyder men resten av låten gillar jag. =)


Den förra låten som gav mig den här känslan handlade om en tjej som fångade folks förtroende med hjälp av lögner, och tar allt hon kunde få så länge det var gratis. Gav en massa löften för att sen skada dom och skratta åt det. humm.. hämsk låt kanske, men den ger mig ett elakt leende på läpparna. Men det får nog alla av sånna här låtar, kan ju hoppas att det inte bara är jag.. =)

Nähä. Gå tillbaka till pluggandet.

Kommentarer
Postat av: Sanna

Gott

2008-02-11 @ 14:02:20
URL: http://wiiiberg.tjejsajten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0