Mumlar

Man blir väldigt seg av att vara hemma för mycket. Det är inte bra för mig, så imorgon ska jag börja dagen med att gå till simhallen och plaska runt lite. Lite senare blir det ben träning och på kvällen är det wushu. Får se om det blir något mer också. Måste ju skriva provet så då vill jag vara pigg och glad.
Men det är morgondagen det och än så länge är det bara planer, får se vad som verkligen händer sen. Jag gillar nästan mest att planera, inte alltid lika kul att göra sakerna sen. =)

Idag har jag ätit ordentligt, 3 måltider och två mellanmål, vilket är bra men det känns som om jag äter nästan helatiden. Men nu är jag jätte mätt så det kan vara därför jag har den känslan. Var iväg till apoteket också och köpten en massa vitaminer, mineraler och sånt som man måste få i sig.
image235 

Var lite skoj när jag stod och lagade mat. Zacke ställde sig tydligen i dörröppningen och tittade på mig utan att jag märkte det, sen undrade han vad jag tänkte på. Jag stod tydligen och "pratade" för mig själv. Kom inga ljud men jag rörde en massa på läpparna sa han. Han hade ingen aning om jag brukar göra det för i vanliga fall står han inte och tittar en massa på mig. Men uppenbarligen finns det andra som tittar på mig för jag har hört det förut. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0