Nya lögner eller är allt sant??

Sitte här framför datorn och är mycket förvirrad.
Var uppe till 5 igår natt så det kan kanske vara därför min hjärna inte fungerar som den ska. Kan ju hoppas på det... Förstår ingenting. Vem har ljugit, vem har talat sanning? Vill gärna att det senaste jag har hört ska vara en lögn och att det jag har trott på i ~4år ska vara sant. Men varför ljuga om en sån sak, finns ingen mening med det. Just nu vill jag så gärna ha riktigt bra minne så jag kan komma ihåg vad det var som gjorde mig så säker på att allt var lögner, men nu minns jag bara att jag var säker. Då blir det svårt när man får höra en massa nytt....Gaaa.

Men ok träning.
Jag vaknade tre minuter in på träningspasset och försökte ta mig upp ur sängen. Gnugga liv i ögonen och kolla på klockan..FAN! Men Zacke var redan där så dom behövde inte stå ute och vänta på mig i alla fall. 15minuter senare var jag i lokalen, stretchade ut baksidan med ett par gungningar sen var det bara att sätta igår och leda träningen. Gick segt men det funkade väl. Sen på formträningen så fick dom träna på lite nya bitar ur bredsvärdsformen som dom inte har lärt sig än. Mycket grundträning behövs!! Men man ser att några har rätt rörelser för att det ska se snyggt ut om ett tag medans andra kanske borde köra ett helt annat vapen. Men det är ju ändå bra att ha lite grunder i alla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0