OK...inte ok??

Kom på att jag glömde kameran till träningen idag så några bilder blev det ju inte. Typiskt!! Kanske nästa gång. =)

Om man frågar någon om något är ok som man inte riktigt tror att det är ok, och den andra säger att det är ok men sen försvinner utan att säga något mer, då är det egentligen inte ok eller hur..? Frågar väl egentligen mig själv, eftersom jag inte riktigt vet vem jag annars ska fråga.  Nu var jag riktigt tydlig eller hur, hahaha.

Har som vanligt ingen vidare lust att äta något, visst kan jag tycka att det finns god mat men jag är ändå inte sugen på det. Ibland kan jag ju bli sugen på något men oftast känns det som om det inte spelar någon roll. Tror Zacke tycker det är lite jobbigt när jag inte alls bryr mig. Får göra ett mat schema så att jag kan säga vad jag "vill" äta om han undrar. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0