ute och leker

Nu har jag Fia och Zacke vart ute och gått. Zacke hamnade lite efter men kom ikapp när vi fick syn på blommor och var tvugna att stanna. =)
Så nu är det väl vår på riktigt då, när blomorna har börjat komma och videungen också för den delen. Hoppas bara det inte blir nå mer snö nu för då blir det helt fel.

Vi hittade lite höbalar också som vi skulle försöka välta för att se om det fanns några möss under men det gick inte så bra för oss, Zacke var inte med längre så då var det bara jag och fia som stod och knuffade för fullt men den rörde sig inte särskillt mycket. =) När det kom bilar och körde förbi så losssades vi som om vi stod där och stretchade, var i alla fall roligt.

Sen skulle jag leka lite ninja och hoppa ner från en liten mur, men eftersom jag är en väldigt feg ninja så hoppade jag från sittandes och rullningen när jag landade flöt nog inte på så jätte bra.

Nu ska vi äta lite och ikväll blir det Rambo 4. Hört mycket om den sen zacke kolla.."Go home"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0