Långsamma människor

Tji fick man för att jag tyckte det gick snabbt igår.

Inte ens träningen gick snabbt imorse. Nu börjar kroppen knarra och gnälla som ett gammalt hus igen. Att det sen bara var jag och 20st som körde tai ji i hallen gjorde ju knappast att tempot gick upp. Inte konstigt att det kändes segt när man ser folk i slowmotion överallt. =)

Så det blev en ganska lugn dag för min del också. Svängde mest runt på svärdet, tränade på att kasta det och övade på grunderna. Efter närmre två timmar hade jag tröttnat totalt och gick över till att träna magen och stretcha.

Men först blev det ett par hopp övningar också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0