Sommarlov?

Idag hade vi det sista passet för terminen. Å eftersom det här är kina så kan ingen säga riktigt när vi börjar igen.
"Vårens" sista pass gick i alla fall relativt bra för min del. Ok  egentligen gick väl nästan allt bra förutom en liten del i min nya svärform som jag aldrig riktigt fick till. Men en sån sak kan göra en som mig ganska frustrerad så man tycker att träningen gick skit även om den till 90% av tiden gick bra. =)

När vi hade hälsat av var det stretchings dags!

Nu jäklar ska man ju klara spagat.


Nu börjar den svåra träningen, att köra hårt på egen hand. Kommer nog inte bli några 2,5timmes pass längre men vill självklart fortsätta träna på ordentligt. Önska mig lycka till!

Kommentarer
Postat av: Snorkkis

Nu har jag updaterat mig lite, och läst i kapp :) . Lycka till med träningen på egen hand!

2009-07-17 @ 18:44:49
URL: http://snorkfrokens.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0