Engelska meningar flyger runt

Har vart mer av en zombie än människa under de senaste dagarna å anledningen är självklart mina böcker. Tredje boken är slut och nu är det bara en kvar. Jag vill så gärna fortsätta läsa nu på en gång såfort jag la ner den senaste men insåg att jag hade gått ner ett till kilo eftersom jag knappt åt nånting alls igår då jag bara läste heladagen. Så den sista boken "Breaking dawn" får ha kvar sitt plasthölje en liten stund till så att jag lyckas stoppa i mig nått att äta och kanske dricka nånting också innan jag går tillbaka till den världen. =P

Fullständigt uppslukad skrattar jag och gråter och får ofta ett stort leende på läpparna men försöker så gott jag kan att dölja det från Zacke för att han inte ska tro att jag flippat ut totalt. Igår släckte jag inte lampan försen 03.40 och låg ett tag utan att kunna sova medans meningar från boken hoppade upp i huvet. Tillslut visste jag inte längre om jag låg och tänkte på boken eller om jag drömde.  

Nu är jag bara lite orolig för att jag ska ha förstört filmerna tills dom kommer, eftersom jag sällan riktigt uppskattar filmer av böcker jag har läst. Jag har ju redan på sätt och vis sett filmen i mitt huvud å dom kanske gör den helt fel.

Crap, jag måste ju träna också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0