Äta! Träna! Vila!

Nu är dagens alla pass avklarade och sammanlagt har jag hållt på i 3,5 timme idag. Vilket egentligen inte är så väldigt mycket, men jag har hunnit gjort allt jag ville idag vilket är det viktigaste.

Började morgonen med 1 timmes wushu träning, uppvärmning, stretch, grunder och hopp.
Därefter 35minuter fys som innehöll spänst, spurt, snabba steg kombinationer, mage och rygg.
Varpå jag stretchade i 30minuter.

Sen hade jag vila i 4 timmar

Efter det var det dags för mera fys, armövningar, bröst, vader å så mera mage och rygg men denna gång statiskt.

Nästa vila på 5,5 timmar innan jag nu avslutade dagen med att gå ut och jogga lite lätt i 2,5km och stretchade ut mig igen.


Å jag dessutom vart duktig idag matmässigt!
Shaker
2 äggvitor och en frukt
kyckling med gurka och morötter
tonfisk med gurka, ett hackat ägg och dressing + en brödskiva
Nu ska jag avsluta med att ta en till äggvita innan jag kastar mig på sängen.

Kommentarer
Postat av: Naddiz

varför inte ägggulan också? :)

2009-07-19 @ 12:04:13
Postat av: Wushu Cissi

Naddiz: Därför att den mår jag illa av när jag äter. Ska jag kunna äta den behöver jag en macka eller nått annat tillbehör för att dölja smaken.

2009-08-07 @ 03:46:52
URL: http://ceciliamoberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0