Nej till tävling

Vardags träningen är snart slut för den här veckan och det känns faktiskt ganska skönt att få vila imorgon. Allt jag har kvar att göra är ett helkropps pass styrka.

Vi var inte många som tränade idag!
Under grunderna var vi tre stycken som körde. Sen när det blev formdags så var det bara jag och Zacke kvar så det blev en aning intensivt vilket iofs bara är bra, specielt på en fredag. Att hon dessutom sa att vi hade förbättrats sen i måndags kändes minst lika bra. =P

Vi fick också veta att idag är det den sista dagen för att anmäla sig till en tävling som ska vara här på skolan den 20:e augusti. Å även om det är bra med tävlings erfarenhet så kommer vi inte att anmäla oss. Jag vill nämligen ägna närmsta tiden till att lära mig nya rörelser för att kunna lägga in i mina former till VM. Å om vi nu skulle anmäla oss betyder det att vi måste börja träna helform. Då blir det inte mycket tid efter tävlingen till att lära sig alla saker jag hade tänkt mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0