Livet börjar igen

Idag blev det gjort, bokningen. 
Stockholm-Beijing. 
På tisdag flyger vi!! YEAY!

Jag har även lyckats få annat gjort idag. Killen och hans mamma hade tidigare i veckan fått för sig att dom skulle testa vem av dom som skulle orka springa runt sjön utanför, ca 8km. Båda var självklart säkra på att dom skulle klara det och i söndags var det tänkt att testet skulle ske, vilket det inte alls gjorde.

Men idag stack i alla fall jag ut för att springa rundan. Stundvis var det inte mycket som tydde på att jag sprang, trodde nästan att nån hade kunnat gått förbi mig. I alla fall ända tills jag lyckades komma både ikapp och om folk som var ute och gick, men roligt var det ju inte att behöva klumpa sig förbi. Inte för att det hade vart särskillt mycket roligare även om det inte hade vart nån annan på hela vägen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0