Filmat fyspass

Så var det fredag igen och då man inte behöver tänka på att jag ska kunna röra mig normalt imorgon så kunde jag köra slut på benen totalt även denna fredag.

När wushu passet tagit slut var det dags för fredagsfys. Lite blev även dom andra tvingade att köra utav tränarn, grodhopp och snabba sparkar. Men sen fick jag köra resten av fyset själv, dom andra sa nått om att dom ville kunna gå morgon. Själv har jag ju vilodag imorgon och behövde inte tänka på sånna detaljer.

Den här veckans fredagsfys blev
Grodhopp runt mattan *3
Snabba sparkar 20 * 3
Squats med uppskjut 40kg, 50kg, 60kg
Hopp med vikt 40kg, 60kg
Upphopp utan vikter mellan seten.



Nu skulle jag lätt kunna tänka mig att sova en stund för det finns inte minsta kraft kvar i kroppen. Får se om jag lyckas hålla mig vaken eller om jag snart ligger och dregglar på kudden.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jajajajaaa - så skall fyspass se ut. Härligt!

2009-11-20 @ 21:19:45
Postat av: Penny

Nice, jag ska testa grodhoppen på mitt benpass imorgon! Ser nästan för lätt ut för dig, du måste vara monsterstark! ^__^

2009-11-22 @ 03:04:52
URL: http://rianz.blogg.se/
Postat av: Wushu Cissi

SV: Tycker jag absolut att du ska göra! Men jag lovar det är inte lätt för mig heller, jag fejkar bara för att jag inte gillar när det syns att det är jobbigt. =P

2009-11-22 @ 03:31:55
URL: http://ceciliamoberg.blogg.se/
Postat av: Per

Goa pass! Och visst är du en stark jäkel i benen iaf. På tal om monsterstark...Tyngdlyftnings VM, damer 53 kg... 16 årig tjej 120 kg i stöt! Hur kan man resa sig, dessutom lätt, från djupt sittande med 120 pannor? Arghhhhh, frustrerande...:-)

2009-11-22 @ 22:10:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0