Ingen mer vila!!

Nä det här funkar inte länge, nu klarar jag inte av att vara sjuk och vila nå mer. Igår försökte jag med att stilla behovet genom lugna promenader men det var inte till mycket hjälp. Så idag blir det träning.


Ute i kvällsmörkret och traskar runt.


Jag ska försöka att tänka mera på kvaliteten i rörelserna, kanske göra hälften så många för att inte bli allt för andfådd men istället riktigt cleana sparkar. Sen hoppas jag på att kunna köra lite styrka idag också, eller kanske mycket vi får se vad kroppen går med på.

Börjar i alla fall med att hinka i mig ett par koppar med varmt honungsvatten nu innan morgonpasset.

Kommentarer
Postat av: Linda

Det är verkligen inte lätt att vila när träningsbehovet sätter in..Känner igen det där. Förkylningar kan ju vara så sega ibland..Lycka till med tränandet...

2009-11-18 @ 12:24:30
URL: http://secondchansegirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0