Surfar runt

Morrn morrn.

Igår gjorde vi samma misstag som man gjort ett par gånger tidigare. Vi köper nya lakan och vil självklart använda dom på en gång, såman bäddar om i sängen och när det är dags att krypa ner inser vi att dom sticks en massa. Man ska ju alltid tvätta sängkläderna först! Men då jag kände mig för trött för att bädda om fick det bli en t-shirt och handen under huvudet för att kunna somna bra. När jag vaknade insåg jag att Zacke inte hade haft det lika lätt då han bytt ut sitt täcke mot ett av våra vita välanvända.


Med en knäckemacka i handen sitter jag nu och kollar runt på diverse tränings- hälsosidor. Förra veckan råkade jag hamna inne på en jätte bra sida som jag nu har lyckats glöma bort totalt vad den hette eller hur jag hamnade där. Det var en blogg som såg mer ut som en fakta sida och den drevs av två-tre killar, så känner du till någon sån sida får du gärna skicka mig adressen dit!

 


Kommentarer
Postat av: Silje

Hej hej, hittade din blogg på Bella (liten tös med mycket klös) sin sida. Tänkte jag skulle säga hej bara. Och att du kan ju gå igenom "tidigare" på din dator/internett så kanske du hittar bloggen du inte kommer ihåg namnet på :) Men du har kanske gjort det redan :)

Ha en fin dag! Tycker din blogg är jätte skojig att läsa btw!

2009-10-09 @ 09:50:39
URL: http://lifeofcs.blogg.se/
Postat av: Wushu Cissi

SV: Hej, ja jag kollade också igenom bloggarna där. Så roligt att hitta en massa nya! Har kollat igenom dom "tidigare" som finns på datorn, den var tyvärr inte kvar. Men tack för tipset!

2009-10-09 @ 10:10:39
URL: http://ceciliamoberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0