Ajaj, ojoj

Suck... skrev ett inlägg om träningen idag och när jag skulle posta så försvann allt.. Jobbigt.

Ok snabb spolning. Vollyboll till 09.30 sen grunder och hopp. Klarade alla hjulningar och en twist..GLAD.
Dom flesta där var trötta och vi var mellan 3-5 i ledet beroende om folk blev lata och satte sig för att vila.
Sen tränade jag mage och rygg. Åt lunch med Jakob och Jocke som var snälla och väntade tills jag tränat klart.

Gick tillbaka och tränade svärd, högg mig i fingret, blodig tröja men annars gick det ganska bra och jag körde varje del tre gånger sen halv form tre gånger, 1-2, 2-3 och 3-4.

Visst ja, jag har träningsvärk i benen!! Super härligt, måste vara från grodhoppen igår.

Ikväll ska vi ut och äta middag för Yuta fyller år, men nu ska jag lägga mig och vila lite, kanske kolla på film.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0