Ärligt??

Var nyss nere och tittade på någon dålig krigsfilm hos Kaan och Amy. En japansk film om andra världkriget, men det handlade inte om någon speciell människa mest bara "här är det krig och alla ska dö" inte riktigt min typ av film. Krigsfilmer kan vara bra, men då måste det vara något mer än bara pang pang.

Å när dom började prutta, rapa och sätta poäng på det så tyckte jag att det var en bra ursäckt för att få gå därifrån. Sure dom tyckte säkert att jag var jätte tråkig och trist för att jag inte gillar deras pruttar, men WTF det är inte fräsht. Sorry, jag är trots allt tjej. Vill killar sitta och ha prutt och rap tävlingar så fine, men då får dom faktiskt göra det utan mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0