Chokladkaka

Blev inga pannkakor, istället blev det en varm macka med kyckling, lök, tomat och annat smarrigt i. Sen tänkte jag gå runt i affärer men Jakob skulle också titta i affärer, och eftersom jag inte gillar att ha folk med mig för det känns som om det är jobbigt för dom när jag kollar kläder så blev det inget sånt gjort för min del.

Istället kollade vi julpynt, och han köpte en stor sak med två klockor, lite grönt och en kotte som han skulle sätta på deras dörr. Sen skulle han hem och då är ju inte jag den som kan vara sämre utan måste också gå. Blev en avstickare till ett japanskt ställe där han tyckte dom hade en jätte god choklad kaka som jag var tvungen att smaka, och den var faktiskt grymt god. Vet inte riktigt vad det var i men det var någon kräm och frukt och två lager med något som kanske kan beskrivas som choklad sockerkaka och det ena laget hade blivit doppad i något så det var saftigt. På toppen var det riktig mörk choklad som var riven. Mums mums..

Sen fortsatte promenaden hem, och det hade hunnit bli mörkt innan vi var framme så snart är det dags för middag.

Känns bra eftersom helgerna annars är jätte långa och jag inte brukar ha något att göra..

Visst ja blev inköp av en massa nya filmer också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0