Hejja Sverige!!!

Klockan är 06.16 på onsdag morgon, i Sverige är det fortfarande tisdag. Det här var skumt när jag skulle skriva dagarna ville jag skriva att det var söndag idag och lördag hos er.

Det var väldigt segt att gå upp nu för det är fortfarande mörkt ute. Klockan sju då vi brukar gå upp har det vanligtvist blivit lite ljusare.
Nu är  jag inte lika nervös som jag var igår kväll, förmodligen för att jag är så trött att jag inte känner något. =)

Zacke säger att han är nöjd som han kommer bland dom 15-20 bästa.
Ted ville ju också komma bland dom 20 bästa men när han kom nästan 40 så var han nöjd ändå. Lite fel eftersom han missade målet ganska mycket, men det är ju bra att han är nöjd.
Det är synd bara att sverige inte har någon vidare wushu kultur så vi inte kan vinna vm, men någon gång kanske... hellst idag. Haha..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0