Smile

Ett snyggt leende vill väl alla ha.

image95
Favoriten Alba har ett underbart leende, sockersött.

image97image96
Reese Witherspoon och Jessica Biel har också stjärnleenden.
image98
Keira Knigthley, ler inte på bilden men hon är ändå sjukt snygg så jag var tvungen att lägga in bilden med eller utan leende. =)
image99
Närbild på mitt smile med sneda tänder som sitter över varandra för att det är något trångt. Men det var för lite fel så tandläkarna ville inte ge mig tandställning när jag var liten. Dumma dom..
Funderar på om man kan fixa det sen när jag kommer hem. Borde kunna ta ut visdomständerna, som inte sitter på tandraden utan sticker ut mot kinden istället, så får resten av tänderna mer plats.
Men dom är ganska vita så jag slipper nog blekning, sånt är väl inte så bra för tänderna har jag fått för mig..

Vems leende gillar du??

Kommentarer
Postat av: Sofia

Hehe jag gillar ditt smail =) Tycker de e du =)

2007-11-12 @ 09:50:35
URL: http://fiamaria.blogg.se
Postat av: Sandra

Kikar förbi...

Bor du i Asien eller har jag fattat fel?

2007-11-12 @ 10:03:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0