ännu en födelsedag

Nu var det nästa svensk som fyllde år, Jocke. Vi är visst ganska många skandinavier på träningen nu har vi märkt. 5 svenskar och en dansk, för en vecka sen ungefär var det två danskar här men den ena var tvungen att  åka hem igen. Sen vet jag två till svenskar som är här nånstans i närheten men dom tränar inte med oss så dom räknas nästan inte. =)
Vi var och åt japanskt i wu dao kou, sushi mums mums... Zacke lyckades faktiskt också hitta nått han gillade så om jag har riktigt tur så kanske han kan tänka sig att gå dit fler gånger med mig.
Nu går det rykten om att vi inte kommer ha några lektioner nästa vecka men tränarna sa inget om det i fredags så jag och Zacke ska iaf gå dit imorgon och hoppas på att det blir nått. Annars så får vi köra privat träning varje dag å vi måste ju köra hela former båda två om nu jag oxå ska tävla om en månad....Oj oj jag har två saker jag måste lära mig bra innan dess, 360 spagat och arial måste jag bli mer säker på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0