Cecilia

Zacke låg nyss och sov i en timme och jag hade jätte tråkigt så jag tänkt kolla runt på google om man kunde hitta mig. Men det fanns inget roligt, jag måste alltså hitta på mer roliga saker att lägga upp på nätet så jag kan söka på det sen när jag har tråkigt.. =)
Det är grymt segt med lov, å man har noll koll på dagarna har känts som helg helatiden så nu känns det iaf lite rätt när det är lördag. Igår trodde jag att det var söndag heladan.
Haha nu känner jag mig jätte stark, jag fick precis hjälpa Zacke öppna en förpackning muffins...humm.. Jag kanske bara har bättre teknik för jag är mer van att öppna sånna förpackningar..haha
image30

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0