Kina

Nu e jag i kina. Sitter pa ett internet cafe so jag har inte alla tangenter men det e nog lesbart endo.
Det var inga problem att sova i telt, vi hade nogra riktigt mysiga kvallar der nar det regnade och bloste ute.
Vi har bestallt internet till vort student rum och det skulle ha kommit i fredags men an so lange har inget hant, och intenet her pa cafet e valdigt segt so det gar inte att fora over pengar.....*grrrr*
Po mondag ska vi borja trana hoppas det gar bra.

Po flyget kopte jag som alltid lakrits pipor men mer an helften var borta nar vi landade och resten forsvann dagen efter. mums mums
Ne nu moste jag gora ett nytt forsok att fora over pengar annars moste jag messa mamma och be henne gora det at mig.

*nogra sekunder senare*
OK inga problem jag kunde overfora nu.


visst ja jag e sjuk oxo...nogot irriterande men jag var snabbt iveg till apoteket her och sa att jag var forkyld och hade ont i halsen so fick jag 2 olika sorters tabletter jag skulle ta. En timme efter att jag tog dom forsta gongen so hade jag inte ont i halsen langre...undrar vad det egentligen var i dom super tabletterna.. =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0