Å en fotölj!!

Riktigt skönt det känns just nu att jag kan sitta hemma och ta det lugnt resten av kvällen. Behöver inte tänka på att jag MÅSTE ut och springa innan jag får lägga mig, inte tvinga på mig några löparskor eller med hängande huvud byta om till träningskläder. För jag har redan avklarat min springrunda innan jag åkte till jobbet. LOVE IT! Men eftersom jag sprang mitt på dan så blev det inte stadsrundan, gillar inte att behöva zick-zacka mellan gående så istället blev det ut mot gärderna och runt lite åt andra hållet. Så nu kan jag bara sitta här och slappna av, äta lite riktigt mörk choklad och till och med krypa ner i ett varmt bad.

Imorgon ska vi försöka köpa dom sista julklapparna å så vill jag gärna se filmen The day the earth stod still så det blir nog lite bio också. Sen på kvällen ska vi iväg tillsammans med några av eleverna upp till sthlm där vi är inbjudna till julavslutningen med uppvisningar på wushu skolan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0