rullar fram

Nu börjar tröttheten komma, sitter och kliar mig för fullt i ögonen och jag märker hur sällan jag har smink med tanke på hur jag kliar mig i ansiktet, det är inte lite lätt som gäller utan jag tar hela handen och kör runt ordentligt.
Jag har i alla fall kommit på en del av vad jag ska ha med mig i klädväg till tyskland. Sen måste jag bara kolla upp hur man tar sig till flygplatsen men det får bli efter joggingrundan som jag måste ut på nu, suck.

Gymmet hade i alla fall öppet som vanligt idag så jag kunde köra ben på förmiddan, men det känns som om jag även denna gång kommer få höra att jag har blivit rundare i ansiktet sen sist jag var i kina =( illa, det måste bli mer träning och mindre gottis. 

 Nu håller jag på å somnar så jag måste genast kliva upp ur fotöljen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0