till ingen nytta

Efter springrundan så sitter jag nu på golvet med benen fast i mitt stretchings redskap. Men eftersom jag inte längre har nått garn och är färdig med halsduken fick jag ta med mig datorn för att få tiden att gå. Har jag inget att göra lägger jag lättare märke till hur ont det gör, och vill självklart sluta tidigare. Nu hade jag tänkt att sitta här tills Zacke kommer hem då vi ska iväg och spela badminton. Så nu hoppas jag att han inte dröjer allt för länge för då kommer jag inte kunna stå på benen för att jag stretchat sönder mig, nej det är nog ingen risk. Men har jag tur så kanske jag är lite närmre en bra sidospark.

Idag blir det inget wushu pass, istället ska vi iväg till gymmet där vi till allas förvåning kommer köra ben. =P
AJ satan vad det gör ont, det hjälpte ju inte mycket att ha datorn som distrahering.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0